Vilken härlig dag!

Vilken härlig dag det blev tillslut! Det trodde jag verkligen inte när jag lämnade lägenheten i morse iklädd vinterjacka och rustad med paraply.

När jag klev ut från redaktionen vid 14-tiden sken solen och jag fick anledning att ångra mitt val av jacka. Men det gjorde ingenting :) Slog ihjäl några timmar på stan med ett besök i Hötorgshallen, en yoghurtglass på en bänk i ett solbadande Brunkebergs torg och en latte på Waynes. Därefter blev det en promenad genom Gamla stan med slutdestination Nytorget där jag anslöt mig till mina arbetskamrater för en kväll i Boulhallen med supergod mat, vin och trekamp. Ett bra avslut på en vädligt bra dag :)

Nu håller jag tummarna för att solen ska orka titta fram i morgon också. Under mitt första besök i Stockholms skärgärd borde det faktiskt inte få regna!

Rundpingis...


... och boule


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0