Du hatade höst

Jag har alltid alltid alltid avskytt hösten mer än någonting annat och jag kan ju inte påstå att år 2010 skulle utgöra något undantag även om jag har mycket att vara glad och tacksam över. Jag ser bara en oändligt lång tunnel med mörka, regniga kvällar och kyliga vindar framför mig. En tunnel som jag måste passera genom innan nästa sommar kan nalkas.

Jag har stängt in mig. I min lägenhet och i mitt huvud. Till helgen planerar jag att låsa dörren, köpa en stor påse naturgodis och umgås med mina böcker och ENDAST med mina böcker.

Har varit så bortkommen att jag inte ens kommit mig för att visa bilder från Keff-helgen hos Tim i lördags. Sjukt varmt, sjukt kul och sjukt mycket alkohol :)

  

  
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0