Update från Malmö

Hej på er! Efter en helt underbar vecka på Borrbystrands camping på Österlen med mina föräldrar sitter jag nu här på centralstationen i Malmö och väntar på AK och vår "födelsedagshelg" i Köpenhamn. Ute skiner solen vilket den har gjort hela veckan, och det känns extra bra eftersom jag vet att det har regnat en hel del i både Dalarna och Sthlm :) Skadeglädje är den enda sanna glädjen, visst? ;-)

Mitt beslut att ta en "datafri" vecka gick faktiskt förvånansvärt bra fram till denna stund (som ni kanske märker), men vad gör man 4,5 timme ensam i Malmö? Blev alldeles varm i kroppen när jag loggade i på facebook och läste allt 79 gratulationer som ramlat in i gästboken. Kan inte fatta att jag har så oerhört många underbara vänner. Tusen tack till er alla!

Nu ska jag surfa vidare... Vi hörs på måndag :)





Kommentarer
Postat av: lis

heeeej.. :) jo det ska vi.. eftersom nizi inte fått nått stabilt jobb än och det är för tungt för en att försörja för två just nu så tar vi vårt pick och pack och drar hem till grandpa.. :) det ska bli skönt faktiskt, har ju velat om detta hela våren, men nu när man har bestämt sig så känns det bra.. :) när kommer du tillbaka till sthlm?

2010-08-09 @ 11:51:19
URL: http://lovelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0