Hemma igen

Hemma igen. Tillbaka till vardagen. Nåja, inte riktigt. Först har jag ett nyårsfirande att se fram emot och det kommer bli grymt!

Som vanligt lämnar jag Ludvika med en gnutta mer ångest än när jag anlände. Ångest som uppkommit ur diverse händelser som exempelvis den älskade/hatade juldagen präglas av varje år men även ångest i form av den där ledsna känslan i kroppen som infinner sig när jag måste säga hejdå till min fina familj. Men Ludvikaångest hör till Ludvikabesök och jag skakar av mig den och samlar den i en liten låda här hemma så jag är mottaglig för ytterligare en portion ångest vid nästa hemresa som jag hoppas sker snart :)

I dag har jag stillat min rastlöshet (jobbat med andra ord) till 18.30 vilket var skönt. Jag gillar att jobba och ni får kalla mig knäpp om ni vill. Ringde min före detta hyresvärd och försökt få honom att riva fakturan på 800 spänn som jag fått för att jag städade ur lägenheten dåligt. Det gick inge bra för han var sjuk. Får försöka i morgon igen.

Bjuder på lite bilder från juldagen:










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0