I går fick jag besök av polisen

Det händer ibland (ganska ofta faktiskt) att jag saknar plugget. Då blir jag automatiskt att sakna David och Mikaela. Såklart. Berglund fick också hänga med på ett hörn när vi sammanstrålade i min lilla skrubb i går. Liksom Katinka och Fia för att dom är så jäkla bra. Helt enkelt.

Förutom lite sällskapsspel hann vi även med ett besök på "min" indiska restaurang som visade sig vara över förväntan. Engagerad kock och MYCKET mat. Perfekt!

Framåt tolvtiden kom polisen. Mikaelas polis alltså, ni trodde väl inget annat hoppas jag ;-) Han hade med sig sin lilla polisvovve Zorro som blev ett mycket uppskattat inslag i en mycket trevlig kväll.

Tack och bock.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0