Kallt i Stockholm

Återigen har det blivit sådär hemskt, otäckt kallt och man vill helst av allt bara kura ihop sig i soffan under en filt och dricka te. Det ska jag göra nu. Med honung. Mycket honung.

Ledig i morgon. Lediga onsdagar är GULD även om jag hellre skulle vilja jobba. Egentligen. Men innerst inne uppskattar även jag en riktigt skön sovmorgon fastän jag är en riktigt morgonmänniska. Helt ledig är jag dock inte i morgon eftersom fackklubben har årsmöte. Men innan dess ska jag till Rågsved en sväng och mysa lite med Alma och hennes mamma. Tänk vad bebisar kan få en på bra humör :) Jag längtar redan!

En oerhört kall vinterdag vid Liljeholmskajen för två år sedan...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0