Ständig stress

I dag struntade vi i träningen, jag, Lovisa, Anna och Emma. I stället sammanstrålade vi på Waynes inne i stan och drack kaffe. Mys! Dessutom planerade vi in en luciavaka nästa lördag med middag och "glöggtillverkning". Längtar redan!

I går var det en stressig dag och jag kände mig som världens sämste vän till både höger och vänster. Allting började med att jag råkade sova en timme längre än planerat och sedan var hela dagen helt efterbliven. Kom nästan 40 min för sent till Anni och lilla Almis i Rågsved. Dåligt av mig och jag kan inte ens skylla på tågen (mer än tio min). I Rågsved hade jag så mysigt med damerna att jag helt glömde bort tiden och egentligen inte ville åka därifrån men var så illa tvungen eftersom jag stämt träff med Tobias i Solna. Dit anlände jag 50 min för sent (förlååååt!) och även där var det så trevligt att jag nästan tänkte stanna över natten. Tog mig dock i kragen och åkte hem redan kl 22. Väl hemma stupade jag i säng, utmattad efter min sönderstressade men mycket trevliga dag :)

I morgon har jag festplaner (som vanligt) men egentligen vill jag nog bara vara hemma och ladda inför fest nummer två som äger rum på lördagen. Jag måste varva ner lite känner jag. Det är inte bra att flänga runt för mycket.

Och på lördag måste jag dessutom köpa mig en julgran! :)


Kommentarer
Postat av: Anni

ta det lugnt gumman, ingen stress. du har hela livet på dej. ha en kväll för dej sjålv ibland, det måste man. å ha inte dåligt samvete, tänk så många gånger jag har varit sen, å kommer förmodligen att bli fler gånger med tanke på bejbin...

men som sagt, är alltid lika mysigt att va med dej :) puss på dej busy woman ;)

2010-12-03 @ 10:49:40
URL: http://anniomallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0