Hejdå medieskugga!

Den senaste veckan har jag levt i medieskugga med Metro som enda nyhetskälla. Resultatet av sjukdom blir mycket sömn vilket innebär att man sover förbi morgondagens nyhetssändningar och dessutom tycks DN ignorerat min prenumerationsansökan.

... Därför har jag i dag tecknat en ny!

Med en inkomst på 2 500 spänn i månaden borde man kanske överväga att strunta i onödiga utgifter men det är bara att inse faktum: Hur fattig jag än är så är en morgontidning ett MÅSTE! Seriöst, jag känner mig handikappad utan!

Nej, nu ska jag försöka ta tag i hemtentan. Filmen vi ska analysera är "Mandomsprovet" vilket är en väldigt tacksam uppgift. Vanligtvis gillar jag inte filmer med övertydlig symbolik men i detta fall klagar jag inte...

Dagens lunch blir sushi. För min sushirestaurang firar två år med halva priset på sushi i dag och i morgon. Perfekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0