Liten uppdatering

Liten uppdatering i all hast. Har varit full rulle sedan i går morse då jag startade dagen med ett läkarbesök på Sofiahemmet. Men det är värt ett eget inlägg faktiskt...

Filmkväll, mys och god mat i går med J, E och M. Finns få människor jag trivs så bra med som dem så det var en toppenkväll :) Kom hem vid tre-tiden i dag och begav mig till gymmet. Nu är klockan fem och jag ska slänga ihop något att käka och sedan bege mig till Södertälje och därefter Järna för schlagerkväll med bland andra Anna, David och Johan. Blir nog en kul kväll det också :)

Vi hörs i morgon!

Nygymmad och svettig efter 50 min på löpbandet. Det gäller att passa på när man kan. Snart kommer jag ju inte att kunna springa på EVIGHETER om man får tro doktorerna...

Kommentarer
Postat av: Berglund

kul med bild på dig utan smink :D

2010-02-28 @ 02:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0