Mer kaffe till folket!

I dag bryter jag mitt KAFFEförbud. Efter FEM hela dagar i KAFFEexil ska jag äääääntligen dricka min första kopp varmt, rykande härligt doftande KAFFE!

KAFFE KAFFE KAFFE

Har till och med förärat dagen med en ny sort. Det blir Zoegas Pasión Colombia. Burkar annars dricka deras Blue Java som enligt mig är världens godaste....

Märks det att jag börjar bli lite smått galen av avsaknaden av kaffe?

Jag har i alla fall en teori om att det är allt äckligt grönt te som har gjort mig så förkyld. Jag tror att jag behöver kaffe för mitt immunförsvar. Faktiskt :)

Nu ska jag bädda ner mig i soffan och avnjuta MITT KAFFE till Taxi Driver. Därefter måste jag ta tag i min packning för i morgon åker vi till Tyskland! Det kommer verkligen att bli toppen att flyga med den här förkylningen... haha!

 


Kommentarer
Postat av: Berglund

vad händer i tyskland då? :) krya på dig!

2010-02-11 @ 18:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0