Sjuk dag två

Efter att ha hetsätit en burk marinerade vitlöksklyftor, ett paket Fisherman´s friend och druckit ett otal koppar te så kändes min hals hyfsat okej när jag vaknade i morse. Dessvärre hade förkylningen vandrat uppåt till näsan och febern visade sig vara en envis rackare.

Beslöt mig för att stanna inne i dag också. Det är tråkigt. Jag pendlar mellan sängen, datorn och spisen (alltså ett avstånd på ca två-tre meter). Jag ser på tv, försöker plugga, skrattar åt patetiska människor på "happypancakes"...

Snälla Gud, gör mig frisk till helgen!

I morgon måste jag dessvärre ta mig ur min lilla sjukbubbla och pallra mig iväg till skolan... Jag hoppas verkligen att de här två dagarna i isolering kommer att göra susen.. Annars blir det en tråkig Tysklandsresa :(

Btw, jag har inte druckit kaffe på hela fyra dagar!!!!! Är jag renad snart eller? ;-) Börjar nästan tro att det är avsaknad av kaffe som har gjort mig sjuk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0