Skitmåndag!

Måndagen har varit skit. Rent ut sagt!

Startade dagen 7.30 med en bilfärd hem till Sthlm. Pappa ska jobba här hela veckan så vi parkerade bilen vid hans hotell i Barkarby för att ta pendeln in till stan. Det slutade med att vi fick köra bil in i stället på grund av stopp i tågtrafiken vid Spånga.

Vid centralen hoppade jag på tåget mot Södertälje. Vi blev dock stående i 20 minuter väntandes på lokförare! Är det inte växelfel, elfel eller signalfel så är det PERSONALBYTE! Jag blir så matt!

När jag satt där och väntade så fick jag ett telefonsamtal där jag blev nekad ett jobb... Toppen!

Väl hemma har jag fått brev från Försäkringskassan. Blir glad eftersom jag tror att jag kommer att få pengar för min knäskada. Ha, det kunde jag ju inbilla mig! Jag måste i stället betala 3 000 spänn eftersom jag (tydligen) har fått för mycket i bostdsbidrag!

Grinar lite. Värmer mat i micron. Sätter mig och avnjuter min räkgryta och biter mig självklart i tungen REJÄLT vilket resulterar i att min måltid enbart smakar blod...

Hoppas det blir en bättre dag i morgon.. Nu ska jag lägga mig i sängen och sura lite!


Kommentarer
Postat av: Katinka

Jag har bakat hurtbullen nu och jag kan nog säga att det är det GODASTE brödet jag någonsin har ätit!!!

Imorgon är en ny dag! Kram på dig

2010-02-01 @ 22:49:43
URL: http://tinkalinka.blogg.se/
Postat av: Katinka

Jag har bakat hurtbullen nu och jag kan nog säga att det är det GODASTE brödet jag någonsin har ätit!!!

Imorgon är en ny dag! Kram på dig

2010-02-01 @ 23:20:16
URL: http://tinkalinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0