3 januari 2010

Kan inte fatta att det är 2010! Jag lever fortfarande kvar i 90-talet och ser jag en film från 1998 så tänker jag att "den är ju ganska ny". Hur känner inte de som är tio år äldre?!

Jag går i alla fall in i 2010 med en riktigt jäkla bra magkänsla. Jag tror att det där med jämna tiotal är min grej. År 2000, milleniumskiftet, var riktigt lyckat och hela året var ett sjukt bra år! Jag var 13 år och fick åka till USA och uppträda vilket var min första stora resa och början på en period med många roligt och minnesvärda resor. Jag minns år 2000 som ett bra år och det gjorde jag även i flera år efteråt..

... Jag har med andra ord höga förväntningar på det kommande året!

Det viktigaste jag har lärt mig år 2009 är att ingen är oersättlig eller oumbärlig. Det var både en nyttig och något sorglig insikt. Nyttig eftersom jag vet att jag klarar mig själv och att "tiden läker alla sår" - även dem man tror kommer blöda för alltid.
Sorglig eftersom min glorifierade, naiva bild av kärlek sprack som en skör såpbubbla. Ensam är stark! Glöm aldrig det!

Nu ska jag borsta tänderna, klä på mig och bege mig in till stan och träffa Tobias. Vi ska se Sherlock Holmes med snygge Jude Law :) Kommer bli grymt kul!

Washington år 2000


Jag och en kines utanför Jefferson memorial


Jag och Victoria innan show




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0