Ledig

I dag var jag ledig. Mycket trevligt. Började dagen med att försova mig. Okej, tänker ni, hur kan man försova sig när man inte har någon tid att passa? Kanske inte men jag gillar inte när man vaknar och halva dagen har gått.

Efter ett pass på gymmet mötte jag upp David och Mikaela på Waynes. När Mikaela flytt hemåt tvingade jag David att spela "Labyrint" med mig. Det är mitt gamla favvospel sedan fritids och vi hittade det i skolan i kårens lokaler. Dessvärre vann David...

Gick hem och åt falafel i mitt sockerfria och fettfria pitabröd.

Min granne Lisa kom ner en sväng så vi kurade ihop oss i min säng och såg på "Changeling" medan snön vräkte ner utanför fönstret. Eller snarare vräkte åt sidan, så mycket blåste det!

No way att jag orkar åka till Universitetet på den där onsdagspuben. Det får lilla Tobbe allt ta och göra själv. Ha så trevligt :)

Själv ska jag titta på Robinson och äta vindruvor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0