På fredag gäller det!

Nedräkning: Två dagar kvar på Expressen :(

Efter tio veckors hårt heltidsarbetande hade jag sett fram emot sovmorgonen på fredag. Praktikredovisningen börjar nämligen inte förrän kl 12. Det blir dessvärre ingen sovmorgon men det gör inget. Jag har nämligen fått något mycket bättre att se fram emot som innebär att jag måste gå upp i ottan - som vanligt! Vad det är tänker jag inte säga. Inte än. Det kan ju gå åt pipsvängen men jag är vid gott mod :) Håll tummarna för mig på fredag bara så blir det nog bra :)

Kommentarer
Postat av: Tobias

Jag som vet vad det är, önskar lycka till.

2010-01-14 @ 00:01:36
URL: http://horseheadedfleshwizard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0