Skidtur i Ljungåsen

Hör och häpna, det blev inga bilder alls från gårdagens party. Antar att jag helt enkelt glömde att jag hade med mig kameran... Det var hur som helst en trevlig kväll. Efter ett par drinkar i Grands lobbybar joinade vi 18-åringarna på Solo fastän vi absolut INTE skulle hamna där. Men vem kan motstå Schlager-tema??? Inte jag i alla fall ;-)

I dag har jag varit med mina föräldrar i Ljungåsen och åkt lite skidor. Solen sken från en klarblå himmel och alla världens klyschor, ni vet. Bla bla bla. Det hade varit himla kul om jag inte hade haft ett par på tok för små pjäxor som klämde i tårna! det gjorde djävulskt ont! Mamma och pappa speedade dock på. Jag kan inte ens använda mitt trasiga knä som ursäkt för att jag inte hängde med dem. Kände nämligen inte av det någonting. Men jag antar att det bara är positivt...

Nu ska vi snart käka lite mat och sedan ska jag och mamma på bio. "It´s complicated". Hoppas den är bra!







Kommentarer
Postat av: @nn@

otroligt vackra bilder!!!!

2010-02-07 @ 11:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0