Slut på helgen (eller?)

Vad är det för fel på tv:n? Klockan är 07.29 och det är någon fånig animerad film på 4:an. Dessutom har jag tillbringat morgonen med att se tre avsnitt av "En orangutangs dagbok" samtidigt som jag svettades på löpbandet. Det är väl måndag i dag? En helt vanlig måndag... Eller? Var sjutton är nyheterna??? Det känns som om man gått upp i ottan en söndag!

Sherlock i går. Ingen film jag höjer till skyarna men jag gillade den skarpt. Och castingen var klockren på mer än ett sätt ;-)

I dag väntar jobb och därefter en fikadejt med Zandra. Får se om det går bättre den här gången :) Haha!

Bilder från lördagen. Mosebacke och 54:a. Kul kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0