Sommarkoma

De senaste dagarna har jag sjukit in i någon form av sommarkoma. När jag kommer hem från jobbet däckar jag i min säng framför en film, utan varken lust eller ork att hitta på något eller leka social med mina så kallade vänner. Sedan följer en natt av orolig sömn i min bastu till lägenhet. 

I dag bestämde jag mig för att ta sovmorgon. Vaknade 6.30, faktiskt ganska utvilad eftersom jag äntligen lyckats laga min fläkt vilket gjorde natten lite mindre olidlig. Har en känsla av att jag kommer att vara i princip ensam på jobbet i dag. Eller nästa iaf... Tack och lov kommer Bodil att göra mig sällskap.

Man kanske skulle hitta på något? Någon som har lust att komma och väcka mig ur min sommardvala? Det vore faktiskt ganska välkommet när jag tänker efter....

Jag är snygg innerst inne....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0