Åtta kilometer, städning och fredagsmys

I morse sprang jag nästan åtta kilometer på löpbandet (50 min). Det är lika länge som jag brukade springa innan operationen och bara fem km/h långsammare. Det går hur bra som helst men jag är lite rädd att jag ska springa sönder korsbandet. Det var nog inte det här sjukgymnasten menade med lätt joggning... Haha! Men vem bryr sig? Jag är bara så glad över att jag kan springa igen!

Hemma från jobbet och det är perfekt städväder. Attans! Jag antar att jag inte slipper undan... Ska belöna mig med lite fredagsmys efteråt i alla fall. Bara jag, en skål popcorn, lite sushi och en bok. Och i morgon ska jag sova läääääänge och sedan inte göra NÅGONTING! Underbara underbara helg :)


Kommentarer
Postat av: emelie

oj 8 km! det var inte illa! jag ligger på runt 2-3 km än så länge. ;)



angående sträckningen så har den aldrig varit något problem för mig direkt. kunde sträcka ut nästan fullt nästan direkt efter op. någon gång har jag för mig att sg sa att det var 5 graders skillnad (det var ganska länge sen, kanske 4 veckor efter op). själv upplever jag det som att jag kan sträcka båda lika mkt och ingen sjukgymnast eller ortopeden har anmärkt på det så jag antar att det är bra. :)

2010-06-11 @ 18:02:36
URL: http://whirl.se/korsband

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0