Ännu en jobbardag :)

Första dagen utan kryckor gick galant. Kan dock inte påstå att jag rörde mig särskilt mycket vilket nog var ganska tur eftersom knät strejkar efter några hundra meter.

Har jobbat 9-19. Jag märker verkligen att företaget är underbemannat på redigeringsfronten men det innebär ju mer jobb till mig :) Fick två veckor till i dag och jag är jätteglad! Måste bara klura ut hur jag ska göra med skolan. Inga högskolepoäng = ingen lägenhet. Men jag ska försöka så gott jag kan... Ska börja med att knåpa ihop en jävligt bra essä!...

... efter Grey´s anatomy dvs ;-) Med andra ord till helgen..

I morgon är det en rolig dag. Då ska jag till Södertälje och kika på hockey med David och Johan. Kommer bli grymt även om jag misstänker att Leksand kommer att åka på storstryk! Nåja, jag kan iaf psyka mitt sällskap lite samtidigt som jag viftar med min halsduk och skriker hejarramsor tills deras öron trillar av! :)


Kommentarer
Postat av: Johan

S S K! :D

2010-03-25 @ 22:42:21
Postat av: Caroline

Sv: Vilken osis att skada sig i en korpenmatch ;/ ajaj, förstår att det är viktigt som akrobat att ha fungerande och hela knän. Hoppas det går bra för dig!



Båda mina korsbandsskador fick jag under handbollspel, den ena på träning, den andra på match. Jag skulle gå i sidled, när knät vek sig! Huvva, smärtan var obeskrivlig!



Vek sig knät för dig?

2010-03-25 @ 23:20:56
URL: http://caroline-susanne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0