BIO!

Yes! I dag ska jag äntligen få gå utanför dörren för första gången på en vecka! Jag och mamma ska se Farsan på vår lilla lokala biograf. Ska bli spännande att se hur det känns i knät efteråt. Är lite nervös med tanke på att jag måste sitta med benet nere i 1,5 timme! Har käkat två alvedon i förebyggande syfte :)

Kastade ena kryckan i dag. Jag går ganska skapligt med bara en och det är en oerhörd lättnad att kunna bära med sig saker i när man går. En sådan enkel sak som att sätta sig ute på trappan i solen med en kaffekopp är nu faktiskt inte längre en omöjlighet.

Min trogna följeslagare, Trollet. Vilka mysdagar vi har! Det blir tomt utan dig nästa vecka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0