Dag tio :)

Tio dagar sedan operationen. Men ju mer mobil jag blir desto mindre noga är det att räkna. Inomhus haltar jag runt utan kryckor men kan bara gå korta stunder innan knät förvandlas till en svullen, värkande klump.

Jag väntar på att mamma ska komma hem. Hon är ute och går med vovvarna. Snart ska hon ut och gå med mig. Jag måste få komma ut lite. Solen skiner :) Blir nog en vända runt kvarteret. MED kryckor ska tilläggas :)

Såg mitt äckliga ex i tidningen i dag. Han har blivit tjock. Det har inte jag fastän jag i princip legat helt stilla i snart två veckor. Heja Frida!

I morgon ska jag följa med mamma till mormor och morfar i Fredriksberg. Var länge sedan jag träffade dem och jag har ju inte direkt något bättre för mig.

Det var nog allt jag hade att säga i dag. Btw så hejar jag på Jöback i Melodifestivalen. Vem hejar ni på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0