Det här händer inte!

För tre veckor sedan låg jag hemma hos mina föräldrar i Ludvika med mitt nyopererade knä och spydde galla på livet rent allmänt.

I dag sitter jag här och försöker fatta vad som har hänt. Efter sju dagars vikariat på Fria tidningar har jag blivit erbjuden en provanställning på sex månader som är tänkt ska övergå i fast tjänst. Det här händer inte mig!

Är övertygad om att det är en dröm och att jag kommer vakna när som helst. Snälla, väck mig inte!

Nu ska jag fira med att göra klart min (förhoppningsvis) sista skoluppgift! :)

Tummen upp för mig :)



Kommentarer
Postat av: Johan

Härligt Frida! :D

2010-03-26 @ 18:42:33
Postat av: Frida

Ja jag kan inte fatta det! Du vet vad det här betyder va? Att jag kommer tillbringa min första sommar i Stockholm = grillfest varje lördag! :)

2010-03-26 @ 18:44:17
URL: http://fridafunderingar.blogg.se/
Postat av: @nn@

GRATTTTTTTIS HÄRLIGT!

2010-03-26 @ 18:59:28
Postat av: Johan

:D weeee

2010-03-26 @ 21:54:52
Postat av: Sofia J

Shit Frida!

Jättegrattis! Hur kul och stort som helst! Glad att det händer goda saker i ditt liv också! =) Det behövs ju liksom... :]

2010-03-27 @ 08:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0