Här går det undan

Som jag nämnde tidigare så var jag alltså hos doktorn i fredags för att diskutera korsbandsrekonstruktion. Besvikelsen blev total när jag fick veta att även Sofiahemmet har en väntelista på ca sex veckor. Eftersom jag bytt från SÖS så trodde jag att det skulle gå snabbare...

För ca tio minuter sedan fick jag dock ett samtal. Ett återbud på onsdag. Ville jag ha den tiden? Det är snart onsdag. Men är det inte lika bra att få det överstökat?

Jo!

JAG SKA OPERERA MITT KNÄ PÅ ONSDAG! HJÄLP!

I morgon blir det minst en mil på löpbandet. Kan nästan lova att jag kommer att fälla några tårar samtidigt...

Kommentarer
Postat av: Berglund

du ser, det var tur att du bytte :)

2010-03-01 @ 21:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0