Hej å hå!

Jag har så oerhört mycket energi och jag vet inte varifrån allt kommer? Kanske från alla russin som jag proppade i mig i går.

Kom hem från jobbet kl 19. Åt lite fil och städade sedan hela lägenheten till tonerna från Abba. Sedan kunde jag inte somna utan såg ett par avsnitt av Greys Anatomy.

I dag gick jag upp halv 6 och körde ett gympass. Kan inte direkt påstå att mina gympass är särskilt ansträngande men ändå. Cykling utan motstånd 20 min, lite hantlar och övrig armträning, stepbräda, balansbräda, magträning samt benlyft i olika positioner.

Nu ser jag fram emot att åka till jobbet. Fråga mig igen om några månader så kanske jag har en annan åsikt, men just nu är det bara superkul!

Ha en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: Berglund

imponerande! :)

2010-03-30 @ 10:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0