Omotiverad

Söndag. Jag gör ett nytt försök med essän som jag skulle ha skrivit i går då jag tillbringade dagen på gymmet och i soffan. Motivationen är lika med noll, men jag måste försöka skramla ihop lite skolpoäng så att jag inte blir utkastad ur lägenheten.

Det snöar. Jag som tänkte promenera. Men det är väl högre makter som försöker tvinga mig till att vara inne och plugga. Jaja, jag ska...

Jag har konfronterats med den ihärdiga stelheten som så många korsbandspatienter talar om. Då menar jag inte "usch va synd om mig som inte kan sitta i spagat längre" utan det är någonting annat inne i knät som jag inte riktigt kan beskriva. Hoppas det försvinner väldigt väldigt snart för annars blir jag tokig!

Att Photoshopa blommor är roligare än att skriva essä.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0