Pirrigt

Snart ska jag snöra på mig skorna och ta bussen in till Huddinge för det första besöket hos sjukgymnasten. Ska bli spännande att se hur jag sköter mig. Hoppas hoppas att allt ser bra ut!

Knät är väligt varmt och jag har försökt kyla ner det så gott det går. Har dessutom problem med streckningen men det är väldig vanligt den första tiden vad jag har förstått.

Har även fått upptäcka hur det känns att vara stel. När jag försöker vika mig dubbelt når jag alldeles precis mina tår. Halleluja! Hoppas det ger med sig. Kommer aldrig överleva ett liv utan vighet. Det finns inte på kartan!

Nej nu måste jag pysa iväg. Senare i dag kommer Mikaela på besök. Ska hjälpa henne lite med examensarbetet. Ska bli skoj!

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0