Sängen: Dag 5

Det blev inget inlägg i går. Chocken när mamma släpade in mig i duschen gjorde mig rent ut sagt handlingsförlamad ;-)

Nu är jag ren och fräsch i alla fall. Nya trosor, nya kläder, utkammat hår och rena lakan. Tack tack.

Benet har blivit rörligare nu vilket resulterar i att det gärna vill falla åt sidan när jag ligger ner. Har en känsla av att det är bäst att försöka hålla det så rakt som möjligt. Borde börja med dagens första sjukgymnastikträning men det är inte det lättaste med en hund på magen och en annan på smalbenen.

Ska låta dom ligga kvar en lite stund och sedan ska jag putta bort dom och försöka gå upp och få i mig lite frukost. Det blir spännande. Arbetande föräldrar och studerande bror innebär att jag får reda mig själv större delen av dagen. Men det ska nog gå bra. Jag hinner iaf inte svälta ihjäl på åtta timmar :)

Kommentarer
Postat av: Anna

hej frida! kul attt du hittat tillbaka till min blogg. ja, det är inte kul det här, jag hoppas också att det kommer bli bättre..

2010-03-08 @ 13:10:17
URL: http://annafindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0