Snälla låt mig sova!

Som jag skrev tidigare (tror jag) så blir knät allt rörligare och har en tendens att vrida sig i sömnen vilket resulterar i att jag vaknar av att det värker.

I natt vaknade jag tre gånger: halv ett, kl 3 och kl 4. Dessutom vaknade jag kl 5 när mamma gick upp för att gå till jobbet. Kl 6 gick pappa upp. Sedan kom hundarna in till mig och lade sig på varsin sida, så nära de bara kan ska de ligga. Känner mig som en käldolme.

Sov i typ 10 minuter innan jag vaknade igen av att hundjävlarna snarkar värre än pappa. Särskilt Wilma. Då gav jag upp försöken att få lite sömn. Tänk att så mycket ljud kan komma ur en så liten kropp!


Storsnarkaren Wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0