Snart påsk!

Jag älskar påsken mer än någonting annat! Eller tja, bättre uttryckt: mer än någon annan högtid. Familj, släkt, god mat och (förhoppningsvis) fint väder.

Turligt nog är jag ledig på långfredagen. Oturligt nog jobbar jag annandag påsk. Men det gör absolut ingenting för jag är en sådan som anser att julen är slut efter juldagen och påsken är slut efter påskafton. Punkt.

Jag älskar fortfarande att gå till jobbet. Trevlig arbetsplats, trevlig stämning, trevliga människor och mycket att göra vilket är helt min melodi. I dag blir det en lång dag eftersom tidningarna trycks på torsdag i stället för fredag men det innebär att jag kan åka med pappa hem till Ludvika redan vid tre-tiden i morgon. Underbart!

Dessutom kommer AK och Jon hem!!!! Har inte träffat dem sedan de flyttade till Malmö för några månader sedan så det kommer bli en toppenpåsk!

Knästatus: Exakt en månad sedan operation. Fortfarande väldigt stelt och svårt att böja naturlig (dvs när jag inte sitter ner på golvet och verkligen gå in för att böja). Går dock utan kryckor nu och jag funderar på att lämna kvar dem här i Sthlm när jag åker till Ludvika. Hmm...


Obehandlad bild från påsken 2009. Hoppas på lika fint väder i år.




Påsken 2009 ja... Svårslagen påskafton. Fest i slaget "alla var där" (minus Anni)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0