En helg i Ludvika

Helgen i Ludvika var underbar och precis vad jag behövde. Jag har inte gjort någonting utan bara existerat och allt vad det nu innebär. Kramats med vovvarna, spanat in nya gallerian, tittat på fotboll, grillat, spelat sällskapsspel, druckit rosé på altanen, shoppat i Kupolen... You name it!

Nu är jag tillbaka i vardagen och en ny arbetsvecka har kört igång. I dag jobbade jag till 18.30 eftersom Nyhetstidningen kör dubbelnummer denna vecka = dubbelt så mycket jobb, men det gör ingenting för jag har suttit hela dagen och knåpat med roliga vinjetter till valspecialen :)

Dessutom var jag till sjukgymnasten i morse och hon gav mig klartecken att börja springa (eller tja, lätt joggning men ändå) så i dag är jag så glad man bara kan bli :) Så i morgon bitti blir det springträning på löpbandet. Äntligen! Elva veckor efter operation...

Eriks fotbollsmatch


Bror nummer två


Pappa


Trollet


Världens sötaste Wilma


... Och världens bästa familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0