En mycket trevlig onsdag

I dag har jag:

1. Powerwalkat 30 min + JOGGAT 15 minuter. Jag är SÅ duktig! Iof har knät känts en aning stelt hela dagen men det är smällar man får ta. Eller nåt...

2. Jobbat. Som vanligt. Kul. Som vanligt. Personallunchen var god och mycket trevlig särskilt eftersom jag slapp stå för matlagningen denna vecka ;-)

3. Käkat middag med pappa på Mousakis uteterrass. Gott, gratis och med utsikt över hela Medis. Två glas vin slank ner och nu känner jag mig nästan lite smålullig. Måste bero på att jag åt så lite till lunch...

Nu är jag hemkommen och ska lägga mig i sängen och se på Grey´s anatomy (veckans höjdpunkt). Nya arbetstag i morgon då det även är avslutningsuppvisning på akron. Tror inte jag kommer hinna dit i tid, men jag hinner nog säkert dit till "avslutningsölen" ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0