Life is good

Jag känner mig så oerhört harmonisk för tillfället. Måste bero på det vackra vädret (som jag iof inte märker särskilt mycket av eftersom jag sitter inne framför datorn hela dagarna). Allt nödvändigt känns sekundärt, bortsett från jobbet dit jag fortfarande älskar att gå. Saker som städning, tvätt och dylikt har jag helt sopat under mattan. Dammet växer i hörnen, tvättkorgen är fylld till bristningsgränsen och blommorna (jaja, blommAN) vissnar i fönstret, och vet ni vad? Jag bryr mig inte. Inser dock att jag måste försöka bry mig på söndag om min lägenhet inte ska gro igen helt och hållet men då ska det tydligen regna så det gör ingenting.

Gick tidigt från jobbet i går (18.30) så jag hann precis till akro/gympauppvisningen som var ovanligt kort i år. Efteråt gick vi till Östra station och hävde öl, men det fick bli en 7-eleven-yoghurtglass för min del. 

I dag, däremot, blir det andra bullar :) Grillning med flickorna (och Eric) i någon trevlig park där jag ska lapa sol och smutta rosévin.

Life is good helt enkelt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0