Tre månader!

Tre månader. 12 veckor. 84 dagar. Sedan operationen alltså. I dag kan jag jogga, tänja spaget, stå på händer, hoppa hopprep m.m. Tiden har gått så oerhört fort och jag ser fram emot den dagen då jag kan studsa upp ur sängen på morgon utan att skänka mitt opererade knä en endaste lite tanke :) Jag längtar tills jag kan springa till bussen när jag är sen och jag kan knappt vänta innan jag får börja slå volter igen!

Det har redan hunnit bli onsdag. Veckorna bara springer förbi och snart är det höst igen. Ser fram emot helgen som jag ska spendera i Lund hos AK och Jon. Det kommer bli så galet kul (hoppas jag åtminstone). Planen med mitt Skånebesök är att återuppta vår gamla traditon: att se på ESC tillsammans, men min lilla mupp till vän har dessvärre ingen tv så vi får väl se hur vi löser detta.

Hur som helst så har jag beställt FINT väder :) På den punkten är jag orubblig!




Kommentarer
Postat av: lisa

hmmm.. :) då får ni åka till oslo istället då.. :) ehehhee.. ääh men det ska bli dåligt väder här i stan så du gör nog rätt som flyr fältet.. hoppas du får en fin helg iaf.. :)

2010-05-27 @ 10:03:50
URL: http://lovelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0