Upp och ner

Upp och ner och fram och tillbaka. Så skulle jag vilja beskriva mitt knä i dagsläget. Eller tja, i DAGSLÄGET (alltså i dag) känns det bra och svullnaden är obefintlig. I går däremot var det stelt, svullet och det värkte som sjutton. Varför är det så himla upp och ner? Ska det verkligen vara så?

Jag är livrädd för att slita av någonting och vara tvungen att upprepa hela proceduren med operation, återhämtning, kryckor...

För tillfället så power-walkar jag på löpbandet 30 min och springer sedan 15-20 min. Därefter blir det lite hopprep, knäböj, benpress och dylikt. Detta gör jag alltså varje dag. Kanske skulle överväga att trappa ner lite?

Btw så har jag köpt ett hopprep. Snyggt va? Jag fullkomligt älskar det och det sporrar mig till att gå upp 5.30 varje dag och gå till gymmet :)

 Nu syns det tyvärr inte att handtagen är lila ;-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0