En ojulig första advent

I dag är det första advent och dagen har varit så ojulig som det bara är möjligt. Lite sliten efter gårdagens bravader i Hässelby mötte jag upp Fia för en fika på söder med lite girlie talk och värmande latte. Åkte hem och varvade ner med ett par avsnitt av favoritserien Greys anatomy och avslutade sedan dagen på Indigo med Tim, Fia, Anthony, parmaskinka och ett glas vitt.

... Nu ska jag sova så att jag är fit for fight i morgon då en ny arbetsvecka står för dörren. Men först ska jag spela lite julmusik och tända första ljuset i adventsstaken (vilket jag för övrigt tjuvstartade med i fredags) så att jag får åtminstone en gnutta julstämning. Det är ju ändå bara första advent en gång om året :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0