Jag önskar jag orkade...

Ibland känner jag mig värdelös. Ni vet sådär grön, okunnig och otillräcklig. Egentligen skulle jag inte vilja säga att jag är otillräcklig utan det är snarare tiden som inte räcker till allt som jag vill göra och allt som jag vill lära mig.

Jag önskar till exempel att jag gjorde någonting vettigt av mina lediga onsdagar. Typ skrev en bok eller något, men det är ju ingenting som är gjort i en handvändning. Och då kan det lika gärna vara...

Jag önskar att jag satte mig ner vid datorn och öppnade min photoshopbibel och gick igenom den från pärm till pärm vilket förmodligen skulle ta lika lång tid som att skriva en bok. Typ.

Jag önskar också att jag rastade kameran lite oftare. Den har inte kommit ut på ett bra tag nu bortsett från ett par helger sedan då den fick gå med Eric på bröllop.

Det är så mycket jag önskar att jag hade ork, tid och lust till så att jag fick känna mig lite duktig och inte sådär grön, okunnig och otillräcklig. Ja, ni vet...

Tomten, jag tror jag önskar mig lite energi och en smula motivation i julklapp.
.... och ett playstation. Om du vill göra mig riktigt glad alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0