I morgon gäller det!

I morgon är det dags. Då ska jag göra den fruktade styrkemätningen som korsbandspatienter tvingas genomföra ca ett halvår efter operation. Fastän jag har tränat som en galning de senaste veckorna (bara ena benet såklart) så tvivlar jag strakt på att mitt opererade knä har uppnått 90 procent styrka jämfört med det friska benet, vilket är målet med rehaben. Men jag överlever. Benet funkar bra. Det jag är rädd för är att jag ska bli tvingad att gå till sjukgymnasten regelbundet vilket jag absolut inte har råd med nu när mitt frikort har gått ut. 

Så håll tummarna för mig i morgon kl 10!

 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag håller mina tummar för dig! Hoppas verkligen att knäet har läkt som det ska så du slipper mer sjukgymnastik, Lycka till!

2010-10-26 @ 19:45:34
URL: http://soffieka.blogg.se/
Postat av: Berglund

lycka till! du lär ju vara bättre tränad i benet än mig trots att jag inte varit skadad ;)

2010-10-26 @ 21:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0