Sista natten i lägenheten

I natt sover jag sista natten i min lägenhet och ångesten har börjat komma krypande och nästlat sig in i min överdrivet nostalgiska hjärna. Sista natten. Allra sista natten.

Efter jobbet täffade jag mamma och pappa på mäklarfirman och fick nycklarna och löste lånet. Väldigt läskigt faktiskt, det är mycket pengar som jag inte har några egentliga garantier att få igen.

Lägenheten var dessvärre jättesmutsig och jag förstår inte hur man kan flytta ifrån någonting utan att torka golv, väggar och damma av alla utrymmen. I morgon blir det storstädning med andra ord. Tur att mamma hjälper :)

Kvällen har spenderats på Ikea och därefter på ett hotellrum i Kungens kurva där vi åt sushi och kollade på idol. Nu ska jag sova så att jag orkar flytta i morgon :)

Hej då Flemingsberg! Tack för de här fyra åren!

Flummbild från akron för ett par veckor sedan. Snodd från Eric



Kommentarer
Postat av: Berglund

fick du inte inspektera flyttstädningen innan du fick nycklarna? :O

2010-10-16 @ 10:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0