Tjejfest, mammabesök och världens bästa Uggla

Hej på er!

Mitt internet har legat nere sedan i onsdag morgon och därav bloggtorkan. Nu fungerar det igen till min stora lättnad eftersom jag äntligen kommer åt min internetbank och har tillgång till mina pengar igen!

Denna vecka har det varit full rulle. I onsdags hade jag min allra första besökare i form av Anna som hade cyklat ända från Fruängen! Torsdagen var vikt åt jobb och fredagen bjöd på bebismys hos Anni samt girls night out med Anna och Lovisa på Cliffan.

I lördags kom mamma på besök och vi har shoppat, ätit god mat och sett Ugglas underbara revy på Chinateatern. Har haft en toppenhelg med andra ord :)

Med Lovisa och Anna på Cliff Barnes


Skaldjursgryta på Zanzibar


Ugglas revy på China


Jag och mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0