Ludvika <3

Hej på er!

Jag vet att jag är dålig på att skriva nu för tiden och blir därför lite förvånad när jag ser att det ändå är folk inne och läser. Så varsågod. Detta är ett inlägg till alla mina trogna läsare som inte ger upp hoppet om mig :)

För tillfället befinner jag mig i Ludvika. Min kära mor påpekade lite diskret (okej inte så värst diskret) att jag inte har varit hemma sedan mitten av juli. Jag håller med, det är länge sedan...

I går kväll hade vi en liten sen kräftskiva vilket var jättetrevlig eftersom jag inte har ätit kräftor i år. I dag har vi varit uppe på Lyviksberget och kikat lite i affärer. Jag har fyndat en tv-bänk, ett soffbord och en jättesnygg matta. Det är dyrt att flytta eftersom man vill ha masa nya grejer. Det känns lite som att börja om på ny kula och då är det ju trist med fläckliga mattor och stearinkletade soffbord, eller hur? Nu ska jag bara införskaffa en byrå, en tv och en liten frys sedan är jag klar. Och pank. Det kommer bli en lååååång och fattig vinter....

Nej, nu ska jag mysa lite med mina vovvar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0