Mot Uppsala!

Äntligen helg! Martin tycker det är konstigt att jag är så glad över det när jag tycker så mycket om att jobba, men jag säger att det beror på om man har något roligt inplanerat till helgerna. Då är det egentligen ganska optimalt för då älskar man hela sitt liv, både veckor och helger, och det är ju bra...

... Älskar mitt liv gör jag verkligen. Precis som det är just i denna stund. Jag har ett jobb. Jag har en lägenhet som jag ser fram emot att flytta in i. Jag har Sofie på besök och snart ska vi bege oss till Uppsala och min brors utflyttningsfest som jag har en känsla av kommer bli ganska så galen.

Men först ett stopp i Årsta hos Sofies kompis Johan, hans Maria och deras lilla bebbe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0