Tisdag

Jag önskar att jag hade tid att sätta mig och skriva ett riktigt långt och uttömmande inlägg. Jag önskar att jag kunde trolla fram datorn så fort jag kom på något riktigt finuligt att skriva, men dessa stunder tycks bara inträffa på bussen, på stan på promenader eller när jag ligger i min säng på kvällarna och ska sova.

För tillfället domineras mitt liv av den kommande flytten och jag kan knappt bärga mig! De senaste veckorna har jag irriterat mig på allt som har med Flemingsberg att göra och jag ser verkligen fram emot att komma härifrån.

I går sålde jag min soffa till en av mina grannar, Teodor. 400 spänn fick jag för skrothögen, vilket inte var illa. Dessutom har jag fått mer plats att packa :) 

I morgon är det en tråkig dag. Då ska dom in och skära i min lilla älskling och plocka bort hennes livmoder. Jag är jättenervös för jag fick en så konstig känsla i helgen när jag var hemma. En känsla som nästan övertygade mig om att det var sista gången vi träffades. Men så illa ska det väl inte behöva vara. Du skulle bara våga dö!

Nu ska jag till jobbet... Och det har blivit jättekallt i min lägenhet när soffan försvann från fönstret. Inte konstigt att jag är förkyld!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0