Dagen efter ryssfest

Uppe med tuppen :) Så får man faktiskt säga kl 11 en söndagsmorgon då det är meningen att man ska ligga kvar i sängen till åtminstone kl 12. Har stämt träff med Anni och Almna i Globen om en timme och det är bra för det är nära. Ännu bättre är att det är Anni jag ska träffa för då räcker det om jag går upp om tja, 45 min, drar på min byxorna och går ut genom dörren. Är det någon som har förståelse för att man ser för jävlig ut så är det en småbarnsmamma ;-)

Gårdagen var mycket trevlig. Malin hade roat sig med att bjuda in halva Ryssland till min lilla lya och vi lyckades även klämma in Lovisa, Fia och Johan :) Eftersom Malin är en mycket bättre värdinna än jag någonsin kommer att bli så lykades hon övertala mig att vi skulle laga mat och bjuda på. Sagt och gjort. Maten smakade bättre än den såg ut!

Provsmakning


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0