Gott nytt år!

När jag ser tillbaka på året som gått så minns jag mestadels bra saker. 2010 har varit ett år fullt av både medgångar och motgångar men det är medgångarna jag minns bäst. Det finns en anledning till att man bara fotograferar när man mår bra och har kul.

Det enda konkreta jag kan dra mig till minnes som har grumlat min bägare detta år är mitt knä, men min knäskada har gjort mig till en mycket positivare människa och jag har lärt mig att inte ta saker förgivet. Som att gå och springa till exempel.

Liksom alla andra här i bloggvärlden hade jag tänkt sammanställa mitt år i bilder men jag har så många bilder att jag inte kan bestämma mig så ni får hålla till godo med en liten resumé av gårdagens nyårsfest hos Johan på Lidingö. En riktigt lyckad kväll och det är helt underbart att få fira in året med så många fina vänner. Tack!

Just ja! Årets nyårlöfte: Springa halvmaran i september. Det var INTE min idé :-)




Innan gästerna anlänt
  

Bålmingel, tacomiddag, akrobatik, tolvslag, champagne och massa annat :)
  

  

  

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0