...å regnet det bara öser ner!

Någon tog mig på orden och gav mig regn i helgen så jag hann få en hel del uträttat. Storstädning, bildbehandling och shopping - check. När det är reatider är dock shopping något man aldrig blir riktigt färdig med och när månadens lön rasslar in på kontot blir det allt ytterligare en sväng i readjungeln.

... men först måste jag se till att överleva midsommar. Med 300 spänn på fickan är jag rädd att det blir en riktigt utmaning.

Veckan so far har varit rätt seg och vanlig. Har med nöd och näppe lyckats tajma in mina cykelturer mellan regnskurarna som blötlagt Stockholms gator de senaste dagarna. Man ska se upp med vad man önskar sig ibland...

I fredags var jag hembjuden till Malin på tacos och vodkadrinkar. Kvällen avslutades på Bara bistro bar.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0