Uppdatering

Hej hej hallå dagboken, du stackars försummade sate...

Nyligen hemkommen efter ett biobesök på underbara Saga med den underbara Sofia och den snäppet mindre underbara Black Swan som gav mig kvälvningar och förmodligen även en natt full av mardrömmar. Fråga mig inte varför jag envisas med att se psykologiska thrillers som, enligt mig, är oäckare än alla blodiga skräckfilmer som någonsin gått upp på en biograf...

Nåväl, livet går sin gilla gång och jag har köpt en ny digitalkamera. En chockrosa, självfallet, som ska få den stora äran att föreviga framtidens (förhoppningsvis) många och lyckade partykvällar.
I övrigt...

... ser jag fram emot: 
* Lördagen då kameran ska invigas på Golden hits dansgolv 
* Dvd-släppet av Skilda världar. Inget går upp mot en nostalgikick!

* Releasen av Pers bok

 

... fasar jag för:
* Måndag då Hagsätralinjen stängs ner och jag kommer få en ständig folksamling utanför mitt fönster där hållplatsen för ersättningsbussarna är olägligt placerad. I ETT HELT HALVÅR! På lördag blir det till att leta fönsterfilm i stans alla färgaffärer!


Kommentarer
Postat av: Berglund

En rosa :) ja då förstår jag precis vilken det är! :D

2011-03-16 @ 21:52:33
Postat av: Sofie

Vad kul att du har köpt en ny kamera, en rosa passar ju dig alldeles utmärkt! :)



Har skilda världar kommit ut på DVD?? Vad lycklig jag blir! Vi måste ha skilda världar-maraton nästa gång vi ses :) Kram

2011-03-17 @ 21:13:09
URL: http://soffieka.blogg.se/
Postat av: Frida

Sofie: ja ja ja! Jag ska köpa boxen och så ska vi ha en helkväll med skilda världar, naturgodis och tapas nästa gång du kommer hit :)

2011-03-18 @ 16:39:21
URL: http://fridafunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0