Britney!

När jag började ragga sällskap till Britneys konsert 16 oktober tittade de flesta av mina vänner på mig som om en alien hade bosatt sig i och tagit över min hjärna. Jag förstår dem. Delvis. Jag har aldrig haft någon överdriven längtan efter att se Britney Spears live. Jag har garvat åt Crossroads, fnyst över Toxic och myst av skadeglädje när bilder på en överviktig och rakad Britney kablats ut över världen. I efterhand har jag förstått att det innerst inne är svartsjuka. Snygga Britney som man inte skulle tycka om utan förakta för att inte bli utskrattad i skolan. I kväll ska jag se henne live i Globen! Stort tack till Anni som förbarmade sig över mig och gör mig sällskap :) Hoppas på en grymt bra konsert!

Bild från gårdagen när jag och Anette shejkade loss på Lemonbar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0