Ett år i Enskede!

I natt sover jag sista natten i min lägenhet och ångesten har börjat komma krypande och nästlat sig in i min överdrivet nostalgiska hjärna. Sista natten. Allra sista natten.
Bloggarkivet, 15 oktober 2010

Tänk att tiden går så fort. Powerwalkade lite i ett soligt, höstkyligt Enskede och insåg helt plötsligt att det var exakt ett år sedan jag flyttade in i min lägenhet. Ett helt år har gått sedan jag avvecklade mitt Flempan-liv och joinade kultureliten i Stockholms mest alternativ-snobbiga förort. Jag kunde inte valt ett bättre ställe att bosätta mig på. Det finns ingenting jag inte gillar med Enskede och mitt nästa projekt är en villa i Gamla Enskede, alternativt Stureby/Svedmyra-trakten. Det kommer nog ta lite tid, men skam den som ger sig ;-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0