Relationer

Det finns så många människor i mitt liv. Som kommer och som går. Som består. Stannar kvar... Människor som passerar obemärkta förbi. I tunnelbanan, i mataffären... Människor som rör vid min själ utan att ens veta hur de bär sig åt.

Så många vägar som korsas varje dag. Så många öden som vävs samman, om än bara för några minuter. Mer krävs inte för att ett liv ska ta en helt annan vändning.

Jag har så många fina människor runt omkring mig. Många relationer utan frågetecken men även många odefinierade som jag heller inte har behov av att sätta etikett på. Till skillnad från samhället. Det sociala spelet är helt enkelt inte anpassat för normbrytare.

Man ska ha vänner, man ska ha familj. Man ska ha en pojkvän, inte två. Man ska bo med sin kärlek, inte med sina vänner. Man ska kjol om man är kvinna, inte om man är man för då är det något fel. Tydligen.

Annars då..??

Kommentarer
Postat av: @nn@

<3 kram till dig vännen, jag finns här om det e ngt, men får bli papper penna el sms <3. Du har rätt i en sak i det, varför bor du ensam ?? varför bor du inte med några vänner ???

Kram <3

2012-11-06 @ 00:25:38
Postat av: @nn@

Hålller med dig 100% kring många vänner kommer går men en sak har ja lärt mej ! Har förlorat massa vänner så säger såhär dessa vänner som dissar en utanförklaringar el bara försvinner i tomrum eller bara inte ens kan bry sig inget ha jag vet skit svårt säga att svårt inte bry sig! Men bara under förra årret dissa två vänner mej du känner en. Men i år kom en tillbaka och en annan försvann , den som kom tillbaka fick ett annat förklara för mej jag kan säga va inte roligsamtal för den personen! Men Hon lärde sig lite tror jag! Men jag har bestämt mej en sak hon får kontakta mej jag litar ej på den personen så är det ju ....

Att kvinnor måste ha kjol stämmer inte jag använder INTE kjol det är för ja trivs i mina byxor. Kjol passar kanske andra men inte mej. Kjol kan även män ha! Handlar bara om de inte vill!

Må väl Frida hoppas vi ses snart kram

2014-09-27 @ 18:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0